Sonda

Czy zerwał Ci się kiedyś łańcuszek?

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Gwarancja i zwroty

Gwarancja i zwroty

Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie NaDhi.pl posiadają dwuletnią gwarancję. 

Okres gwarancyjny rozpoczyna się z datą otrzymania towarów.

Gwarancja nie odejmuje uszkodzeń mechanicznych wynikających z nieprawidłowego użytkowania produktu.

W przypadku wykrycia wady w zakupionym produkcie, Klient jest proszony o kontakt ze sklepem NaDhi.pl.

Ogólne informacje prawne na temat gwarancji w odniesieniu do wadliwych towarów znajdą Państwo pod tym linkiem zenętrznym.

 

Reklamacje w okresie gwarancyjnym

Karta gwaranczyjna jest załączona do każdego produktu sklepu NaDhi.pl i przekazywana w formie papierowej wraz z towarem w przesyłce.

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.

Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zaleca się odmówienia przyjęcia przesyłki oraz kontakt mailowy: info@nadhi.pl.

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się mailowo lub telefonicznie ze sklepem NaDhi.pl i poinformuj o wykryciu wady. W ten sposób można wstępnie ustalać zakres postępowania reklamacyjnego i tym samym wybrać najbardziej korzystne rożwiązanie.
  2. W razie konieczności prześlij w ustalony uprzednio sposób zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w opakowaniu odpowiednio zabezpieczającym go przed zniszczeniem wraz z wypełnioną kartą gwarancyjną.
  3. Sklep NaDhi.pl informuje w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, w ciągu 7 dni roboczych od dnia decyzji sklepu NaDhi.pl, nastąpi naprawa reklamowanego produktu lub przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, sklep NaDhi.pl przekazuje szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odsyła reklamowany produkt na koszt odbiorcy.

 

W razie wątpliwości, zapraszam do kontaktu pod adresem e-mail: info@nadhi.pl lub telefonicznie: +491729272581 aby szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Odstąpienie od umowy

Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn przysługuje wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Klient sklepu NaDhi.pl może skorzystać z tego prawa w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówionego towaru.

Oznacza to wydłużenie o 4 dni 10-dniowego okresu obowiązującego w Polsce, który wynika z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. 

W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Procedura zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z kartą gwarancyjną i oświadczeniem odstąpienia od umowy.
  2. W oświadczeniu zawrzyj chęć zwrotu produktu, swoje dane osobowe i numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Wzór oświadczenia odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie Sklepu.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od jej otrzymania, zostanie sprawdzony stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z kartą gwarancyjną).
  4. Jeżeli nie będzie przeciwwskazań, na Twój adres email otrzymasz informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania),  otrzymasz na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. Produkt zostanie odesłany za pobraniem w ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres na koszt odbiorcy.

 

Zaloguj się

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

NaDhi Ida Batog, Hauptstraße 14, D-74523 Rosengarten

Steuer-IdNr. DE312340538

info@nadhi.pl +49/1729272581

Genehmigung nach § 38 Abs. 1 GeO durch das Landratsamt Schwäbisch Hall (Ordnungsamt), www.lrasha.de

Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej zostało wydane przez Urząd Powiatowy miasta Schwäbisch Hall (Ordnungsamt) www.lrasha.de, zgodnie z § 38 ustęp 1 ustawy GeO obowiązującej na terenie Niemiec.

{nocache:42da037828bcdcd26366d44b413a76ff#0}
Sklep internetowy od home.pl