Sonda

Czy zerwał Ci się kiedyś łańcuszek?

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Częste pytania

Tu są odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania odnośnie zakupów w sklepie NaDhi.pl.

Kliknij aby przejść do odpowiedzi:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: info@nadhi.pl
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Dostępny – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: info@nadhi.pl
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email otrzymasz informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz mieć dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z potwierdzeniem zamówienia - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od kuriera.

» Czas realizacji zamówienia

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

  • Dostawa jest realizowana przez firmę kurierską DHL.
  • Wybraliśmy kuriera, aby mieć pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas.
  • Wszystkie przeszki są ubezpieczone!

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Koszt dostawy zamówienia ponoszony przez Klientów sklepu NaDhi.pl wynosi 25 złotych.

 

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna przez Twoje Konto PayPal,
  • płatność elektroniczna kartą kredytową przez PayPal

» Formy płatności

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać do odpowiednio oznaczonego pola w koszyku. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +491729272581.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia, zapraszam do kontaktu poprzez formularz kontaktowy i emailem na info@nadhi.pl - inne formy kontaktu w zakładce Kontakt.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Gdy przesyłka będzie gotowa do odbioru przez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten jest również widoczny po zalogowaniu na konto Klienta, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie sklepu NaDhi.pl posiadają obowiązującą ustawowo dwuletnią gwarancję. Ważne, aby zachować kartę gwarancyjną, a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» Gwarancja i zwroty

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i prosimy o kontakt.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji, produkt powinien być reklamowany w sklepie NaDhi.pl. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej otrzymanej wraz z produktem.

» Gwarancja i zwroty

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z prawem obowiązującym sklep NaDhi.pl, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony tutaj produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» Gwarancja i zwroty

 

Zaloguj się

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

NaDhi Ida Batog, Hauptstraße 14, D-74523 Rosengarten

Steuer-IdNr. DE312340538

info@nadhi.pl +49/1729272581

Genehmigung nach § 38 Abs. 1 GeO durch das Landratsamt Schwäbisch Hall (Ordnungsamt), www.lrasha.de

Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej zostało wydane przez Urząd Powiatowy miasta Schwäbisch Hall (Ordnungsamt) www.lrasha.de, zgodnie z § 38 ustęp 1 ustawy GeO obowiązującej na terenie Niemiec.

{nocache:42da037828bcdcd26366d44b413a76ff#0}
Sklep internetowy od home.pl